Wszystko poszło ok!

Jesteś zapisana.

W podziękowaniu mam dla Ciebie wyjątkową ofertę.

Zobaczysz ją tylko raz!

Mini przewodnik:

Proste i zdrowe przekąski dla dzieci

  • 50 pomysłów na proste, zdrowe i sycące przekąski – w formie notatki graficznej.
  • 22 proste i ekspresowe przepisy na zdrowe posiłki z kilku składników.
  • Lista gotowców z dobrym składem i gdzie można je kupić.
  • Planner przekąsek.

29.90 zł  39,00 zł

przekąski dla dzieci

Co zyskasz? 

Nauczysz się komponować sycące i zdrowe przekąski

Twoje dziecko przestanie podjadać między posiłkami

Zmienisz swoje podejście do przekąsek

Zadbaj o jakość i kompozycję przekąsek

Po przekąskach złożonych z samych prostych węglowodanów (tj. słodka bułka, ciastka, krakersy, batony) dziecko zazwyczaj szybko jest znowu głodne i najczęściej znowu domaga się czegoś słodkieo.

Takie przekąski to zwykłe zapychacze, które nie dostarczają dziecku wartości odżywczych, a jedynie szybki zastrzyk energii, którą za chwilę znowu potrzebują uzupełnić.

Przekąska, która jest sycąca na długo, powinna zawierać białko, dobry tłuszcz oraz błonnik, albo przynajmniej 2 z tych trzech składników.

dziewczynka je
chłopiec je

Pokażę Ci na przykładach, jak w prosty sposób możesz komponować zdrowe, sycące i bogate w wartości odżywcze przekąski, a nie zwykłe zapychacze.

Zobaczysz, że dziecko przestanie ciągle podjadać, będzie bardziej skupione i w lepszym humorze.

Przestanie mieć wahania cukru we krwi – jego nadmiar może powodować nadpobudliwość u dzieci.

Jeśli jesteś rodzicem “niejadka”, dla którego przekąski są głównym źródłem odżywienia to zdecydowanie traktuj przekąskę jak okazję do dostarczenia wartości odżywczych, a nie sposób na chwilowe nasycenie dziecka i przetrzymanie go do obiadu.

Jeśli Twoje dziecko zmaga się z nadmierną masą ciała to również należy zadbać o zbilansowane i sycące przekąski – żeby wyeliminować ciągłe podjadanie i wprowadzić konkretne przerwy między posiłkami.

niejadek
przekąski dla dzieci

Oferta specjalnie dla Ciebie:

29.90 zł

Cena regularna 39.90 zł

dziś 25% taniej! 

Małgorzata Ślósarek

Dlaczego możesz mi zaufać?

Nazywam się Magdalena Ciężkowska. Jestem dietetyczką dziecięcą i terapeutką karmienia. Specjalizuję się w rozszerzaniu diety oraz żywieniu dzieci z wybiórczością pokarmową.   

Pomagam rodzicom w pokonywaniu trudności związanych z żywieniem dzieci oraz uczę jak zbudować pozytywną relację dziecka z jedzeniem – od początku, na całe życie. Szczególnymi obszarami moich zainteresowań są: mikrobiota jelitowa, zdrowie układu pokarmowego, neofobia i wybiórczość pokarmowa.

Jestem autorką bloga dziecizdrowoodzywione.pl, kilku ebooków z prostymi przepisami dla zabieganych mam oraz kursu „Pomóż niejadkowi polubić jedzenie i odzyskaj spokój”.

Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców. Obydwaj nauczyli mnie bardzo dużo w kwestii jedzenia i “niejedzenia” 🙂