.

Są dzieci, które prędzej się zagłodzą niż zjedzą coś, czego nie znają…

Są dzieci, które potrafią nie jeść nic przez cały dzień w placówce i rzucać się na przekąski zaraz po wyjściu z przedszkola.

Są dzieci, które nie są w stanie siedzieć przy stole, na którym jest dużo nieznanego jedzenia.

Jeśli Twoje dziecko właśnie zaczyna edukację przedszkolną lub szkolną i martwisz się o jego jedzenie, a raczej niechęć do jedzenia w placówce to ten webinar jest dla Ciebie.

Dowiesz się:

t

Czego możesz się spodziewać, szczególnie na początku przygody z nową placówką

U

Jak pomóc dziecku, które boi się nowego jedzenia w nowym miejscu

h

Jak rozmawiać z pracownikami placówki

Webinar odbywa się w formie wykładu online “na żywo”, podczas którego możliwe jest także zadawanie pytań. Zapraszam Was serdecznie wraz z Waszymi wątpliwościami dotyczącymi sposobu żywienia Waszych pociech.

Dla kogo jest to szkolenie?

☀ dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym

☀ dla rodziców dzieci z wybiórczością pokarmową, które obawiają się jedzenia nowych rzeczy, w nowym miejscu

☀ dla rodziców, którzy chcą zrozumieć swoje dziecko i pomóc mu jeść lepiej

☀dla pracowników szkół i przedszkoli, którzy chcą się dowiedzieć jak postępować ze zlęknionymi “niejadkami”

 

 

Magdalena Ciężkowska dietetyczka i terapeutka karmienia

Kim jestem?

Nazywam się Magdalena Ciężkowska. Jestem dietetyczką dziecięcą i terapeutką karmienia. Specjalizuję się w żywieniu dzieci z wybiórczością pokarmową.
Pomagam dzieciom polubić jedzenie, a rodzicom odzyskać spokój. Dosłownie!
Prowadzę grupowe zajęcia oswajające dzieci z jedzeniem poprzez zabawę i wspólne gotowanie.

Jednocześnie jestem w stałym kontakcie z rodzicami “niejadków” – wspieram w procesie zmiany, tłumaczę jak należy postępować z tzw. niejadkami i jak się zachowywać w poszczególnych sytuacjach, co mówić, a czego nie mówić w czasie posiłków.

Pomagam skończyć z presją raz na zawsze, wprowadzić harmonogram posiłków i zasady panujące przy stole oraz zwiększyć różnorodność menu dziecka strategicznie – metodą małych zmian.

Teoria jest ważna, jednak to dzięki praktycznej pracy bezpośrednio z dziećmi i dzięki konsultacjom z rodzicami nauczyłam się najwięcej i potrafię pomagać skutecznie.
Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców – 8 i 6 lat. Obydwaj nauczyli mnie bardzo dużo w kwestii NIEjedzenia i to dzięki osobistym doświadczeniom zaczęłam zawodowo zajmować się “niejadkami” i dziećmi ze skrajną wybiórczością pokarmową.