Magdalena Ciężkowska dietetyk dziecięcy
Magdalena Ciężkowska dietetyk dziecięcy

Najnowsze wpisy

Odżywcze i sycące przekąski dla dzieci -10 pomysłów
with 2 komentarze

Staraj się myśleć o przekąsce jak o mniejszym posiłku i okazji do dostarczenia dziecku wartości odżywczych.

Przekąski dla dzieci powinny zapewniać im poczucie sytości na długo – tak, żeby nie było potrzeby ciągłego podjadania. Jest bardzo prawdopodobne, że gdy wyeliminujesz podjadanie i ustalisz pory posiłków i przekąsek co około 2-3 godziny to apetyt dziecka wyraźnie się zwiększy!

Jak postępować z niejadkiem? A co jeśli naprawdę nic nie zje?
with Brak komentarzy

Jak postępować z „niejadkiem”? Ostatnio pisałam o tym, że „Rodzic decyduje CO, KIEDY i GDZIE poda dziecku do jedzenia, ale to dziecko decyduje ILE i CZY w ogóle zje posiłek„ Po tym wpisie odezwała się do mnie jedna rozżalona mama … Czytaj więcej

Jak rozmawiać z niejadkiem? 3 zdania, które mogą odmienić Wasze posiłki
with Brak komentarzy

Jeśli Twoje dziecko często odmawia jedzenia lub je wybiórczo, a czas posiłków w Waszym domu bywa stresujący to koniecznie wypróbuj te Poniżej mam dla Ciebie 3 zdania, które pomogą wyciszyć emocje Twojego dziecka i zredukują Twój stres podczas posiłku. Te komunikaty wysyłane do dziecka podczas posiłku pomagają dziecku zbudować pozytywną relację z jedzeniem.